Biografie prelegentów
prof. dr hab. Rafał OhmeEkspert w dziedzinie emocji, infotainer. Światowy pionier w obszarze neuronauki konsumenckiej. Od 20 lat prowadzi badania i konsultacje na temat emocji w komunikacji i zarządzaniu. |
|
Szymon HołowniaPolski dziennikarz, publicysta, pisarz, dwukrotny laureat nagrody Grand Press. Na koncie ma również nagrodę „Ślad”, MediaTory, „Wiktora Publiczności”. Pracował m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Newsweeku”, kanale Religia.tv, prowadził autorski program w TVP1, obecnie w stacji TVN współprowadzi z Marcinem Prokopem program „Mam Talent!”, jest też felietonistą „Tygodnika Powszechnego”. Wydał kilkanaście książek o tematyce społecznej i religijnej. Założył i prowadzi Fundację Kasisi i Fundację Dobra Fabryka, finansujących działalność Domu Dziecka w Zambii, hospicjum w Rwandzie, wiejskiego szpitala i ośrodka leczenia głodu w Dem. Rep. Konga, spółdzielni rolniczej w Burkina Faso i szkoły zawodowej w Senegalu. Odznaczony przez Rzecznika Praw Dziecka „Odznaką honorową za zasługi dla ochrony praw dziecka”. Jest Ambasadorem Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. |
|
dr Ewa Jarczewska-GercDoktor nauk humanistycznych, psycholog, adiunkt na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Posiada 14 lat doświadczenia zawodowego jako wykładowca, trener i badacz. Prowadzi warsztaty, szkolenia, wykłady oraz indywidualne konsultacje psychologiczne. Specjalizuje się w psychologii motywacji, realizuje zajęcia dydaktyczne w następujących obszarach: motywowanie, efektywne i wytrwałe osiąganie celów; zarządzanie stresem, czasem, nastrojem, energią; trening mentalny (symulacje mentalne, kontrastowanie mentalne, intencje implementacyjne); budowanie dobrostanu i poczucia szczęścia; zdrowy styl życia. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych: Praktyczna psychologia motywacji. Akademia „Biegun” SWPS i Marka Kamińskiego (Trening symulacji mentalnych, Warsztaty wytrwałości i radzenia sobie ze stresem), Psychodietetyka (Trening mentalny w procesie zmiany nawyków żywieniowych) i Job-coaching (Podstawy psychologii rozwojowej i motywacji). W latach 2002-2003 stypendystka w Indiana University of Pennsylvania w Stanach Zjednoczonych. |
|
dr Maciej DębskiWykładowca akademicki Instytutu Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego, socjolog problemów społecznych, edukator społeczny, ekspert w realizacji badań naukowych, ekspert Najwyższej Izby Kontroli, Ministerstwa Cyfryzacji, Rzecznika Praw Obywatelskich, Fundator i Prezes Fundacji DBAM O MÓJ Z@SIĘG, autor/współautor publikacji na naukowych z zakresu problemów społecznych (bezdomność, przemoc w rodzinie, uzależnienia od substancji psychoaktywnych, uzależnienia behawioralne), autor/współautor dokumentów strategicznych, programów lokalnych w zakresie problemów społecznych, w szczególności uzależnień behawioralnych oraz cybeprzemocy. Wdrożył innowacyjny eksperyment POZ@ SIECIĄ polegający na odcięciu na trzy doby ponad sto młodych osób od wszelkich mediów cyfrowych, inicjator ogólnopolskich badań naukowych „pt. Młodzi Cyfrowi – Cyfrowi Rodzice”, autor i pomysłodawca zestawu edukacyjnego dla dzieci FONOLANDIA. |
|
Danuta SkrzypekEdukator, menadżer oświaty, wieloletni Dyrektor szkoły, specjalista organizacji procesu kształcenia i zarządzania jakością pracy szkoły, zdobywczyni licencji na prowadzenie grantów kuratoryjnych w zakresie: dokumentacji pracy szkoły, bezpieczeństwa Uczniów, planowania procesu dydaktyczno-wychowawczego w świetle nowej podstawy programowej, Nauczyciel biologii i chemii w szkołach różnych typów. Laureatka licznych nagród kuratoryjnych i samorządowych; za szczególne zasługi dla oświaty odznaczona medalem KEN. |
|
Teresa TymrakiewiczWykładowca i trener, a także filozof, certyfikowany coach, menadżer oświaty, nauczyciel dyplomowany, wieloletni nauczyciel akademicki, edukator MEN, specjalista w zakresie kształcenia kompetencji psychospołecznych i zarządzania zasobami ludzkimi. Ponad 30 lat szkoli nauczycieli, dyrektorów placówek oświatowych. Były nauczyciel, w-ce dyrektor szkoły, wizytator, doradca ds. wychowania. Autor i realizator licznych programów szkoleń z zakresu psychosocjologii i efektywnego nauczania. Autor i współautor publikacji z zakresu wychowania i dydaktyki. Uczestnik wielu ogólnopolskich programów edukacyjnych. Laureatka nagród: branżowych (ministra i kuratora oświaty) i samorządowych; za szczególne zasługi dla oświaty, odznaczona medalem KEN. |
|
Urszula Kornas-KrzyżykowskaNauczyciel dyplomowany z 30-letnim stażem zawodowym, matematyk, edukator, tutor I stopnia, egzaminator egzaminu maturalnego z matematyki, członek Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki. |
|
Marzena JasińskaTrener z rekomendacją trenerską Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, dyplomowany coach Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, doradca zawodowy. |
|
Ilona HelikMenadżer oświaty, nauczyciel dyplomowany z 30-letnim stażem pracy w edukacji, wieloletni dyrektor zespołów szkół publicznych i niepublicznych, były pracownik Kuratorium Oświaty wydziału Nadzoru Edukacji. Edukator specjalista ds. zarządzania szkołą i przedszkolem, indywidualizacji nauczania, wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych na zajęciach edukacyjnych oraz w szkoleniach rad pedagogicznych. Członek zespołu projektowego indywidualni.pl w zakresie integracji i wykorzystania w nauczaniu treści zawartych module indywidualni.pl w systemie Synergia. |
|
Janusz BrzozowskiTrener posiadający zaplecze naukowe i wiedzę praktyczną, doświadczony menadżer, wieloletni wicedyrektor, następnie dyrektor szkoły. Magister matematyki, studia ukończył na Uniwersytecie Łódzkim, ze specjalnością metody numeryczne i programowanie. Egzaminator maturalny OKE. Studia Podyplomowe Ochrony Danych Osobowych na Wydziale Prawa i Administracji UŁ. Inspektor ochrony danych w placówkach oświatowych. Umiejętności trenerskie nabył pod nadzorem merytorycznym i dydaktycznym Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Swoją działalność szkoleniową koncentruje m. in. w obszarach ochrony danych osobowych, prawa oświatowego, odpowiedzialności prawnej nauczyciela, programowania i stosowania nowoczesnych technologii w edukacji oraz dokonywania diagnozy edukacyjnej i jej wykorzystania w planowaniu procesu dydaktycznego. Specjalista ds. organizacji szkoleń w projektach EFS. |
|
Małgorzata GrzywaczPsycholog, trener umiejętności psychospołecznych. Dyrektor Centrum Kształcenia Nauczycieli Librus. Współautorka projektu indywidualni.pl promującego nowoczesne nauczanie i efektywną naukę. Odpowiada również za wsparcie merytoryczne w zakresie rozwoju rozwiązań Librus. Autorka licznych publikacji nt. twórczości w Internecie. Propagatorka umiejętnego wykorzystywania nowoczesnych technologii w życiu szkoły. Prelegentka konferencji naukowych. Pomysłodawczyni założenia ogólnodostępnego portalu prawa oświatowego – Doradca Dyrektora. |
|
Wioletta SzymańskaMenadżer projektów związany z rynkiem edukacyjnym od ponad dziesięciu lat. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Humboldt Universität zu Berlin i Szkoły Głównej Handlowej. Przez wiele lat pracowała w branży wydawniczej, gdzie odpowiadała za rozwój oferty podręcznikowej do nauki języków obcych. Specjalizowała się w przedsięwzięciach promujących nauczanie i naukę języków obcych. Prowadziła szkolenia dla Nauczycieli. W 2014 roku dołączyła do firmy Librus, gdzie zajmuje się projektami edukacyjnymi. |
|
Jakub RzadkiewiczZ wykształcenia psycholog-trener; absolwent studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał, organizując eventy i szkolenia dla największych polskich firm. Od 2010 r. wspomaga edukację w zakresie nowoczesnych rozwiązań IT oraz niwelowania barier komunikacyjnych i technologicznych pomiędzy nauczycielami a uczniami. Prelegent na wielu konferencjach i autor publikacji w prasie branżowej. W życiu i w pracy bardzo ceni sobie kontakt z ludźmi, od których może czerpać wiedzę i energię. Prywatnie kibic sportowy i miłośnik nowoczesnych technologii. |
|
Piotr WarunekAbsolwent Politechniki Szczecińskiej. Pierwsze kroki trenerskie stawiał jako Nauczyciel przedmiotów zawodowych. Od 2003 r. związany z firmą Librus. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Regionalnego na terenie północno-zachodniej Polski. Specjalista w zakresie innowacyjnych rozwiązań IT w szczególności dzienników elektronicznych i mechanizmów do organizacji pracy szkoły. Przeprowadził kilkaset wdrożeń e-Dziennika. Inicjator wielu rozwiązań wykorzystanych w systemie Librus. Prywatnie w wolnych chwilach lubi fotografować oraz rozwiązywać problemy placówek związane z układaniem planu lekcji. |
|
Maciej SmoczyńskiZ wykształcenia socjolog specjalizujący się w mediacjach, negocjacjach oraz rozwiązywaniu konfliktów. W trakcie swojej kariery zawodowej prowadził zarówno szkolenia dla biznesu w zakresie umiejętności miękkich, m.in. na temat efektywności zespołów, zarządzania projektami czy myślenia strategicznego. Realizował rozmaite usługi doradcze i szkoleniowe dla placówek oświatowych w obszarach takich jak ochrona danych osobowych, kontrola zarządcza, przepisy wewnątrzszkolne. Obecnie dokłada wszelkich starań, aby nowoczesne technologie wspierały dyrektorów i nauczycieli w jak najszerszym zakresie. Pracę zawodową łączy na co dzień z zarządzaniem wspólnotą mieszkaniową oraz życiem rodzinnym. W wolnych chwilach najchętniej podróżuje – czymkolwiek i dokądkolwiek. |
|
Aleksander RydalskiByły dziennikarz samorządowo-gospodarczy, aktywista społeczny i entuzjasta nowinek z branży edukacyjnej. W Librusie wdraża Synergię i inne systemy IT. Entuzjasta projektu indywidualni.pl, który jego zdaniem stanowi przyszłość nowoczesnej i skutecznej szkoły. Już jako uczeń liceum przekonał się, jak istotnym narzędziem w przestrzeni szkolnej jest dziennik elektroniczny. W wolnych chwilach zgłębia zagadnienia z astronomii i obserwuje nocne niebo. |
|
Mateusz WoińskiDoktor nauk prawnych, radca prawny, autor obronionej z wyróżnieniem rozprawy doktorskiej „Prawnokarne aspekty zwalczania rasizmu i ksenofobii a wolność słowa”, adiunkt w Katedrze Prawa Karnego i Zastępca Dyrektora Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego. Członek Komisji ds. Aplikacji Okręgowej Izby Radców Prawnych i wykładowca na tej aplikacji. Absolwent aplikacji prokuratorskiej, pracował jako specjalista w II Zespole Prawa Karnego w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. Specjalizuje się w zagadnieniach zasad odpowiedzialności oraz postępowaniu karnym, zawodowym i dyscyplinarnym. |
|
Sebastian GrochalaOdpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w największej w Polsce firmie handlingowej, LS Airport Services S.A oraz LS Technics Sp. z o.o. zajmujących się obsługą naziemną oraz techniczną samolotów. Koordynuje, unikatowy w skali kraju, projekt edukacyjny LS Academy, mający na celu przygotowanie przyszłych kadr dla branży lotniczej w Polsce. Przez 8 lat był rzecznikiem prasowym oraz prowadził zespół odpowiadający za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Łodzi. Odpowiadał m.in. za realizację projektu Akademii Młodego Podróżnika. Jest praktykiem, który potrafi analizować sytuację organizacji, stworzyć dla niej skuteczną strategię komunikacyjną a następnie kreatywnie ją realizować i rozwijać korzystając z całej palety dostępnych narzędzi komunikacyjnych. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów we współpracy z rozmaitymi organizacjami i instytucjami, zarówno samorządowymi, jak i pozarządowymi zarówno z perspektywy członka organizacji pozarządowej oraz przedstawiciela jednostek samorządowych czy państwowych. Absolwent Studiów “PR i strategiczne komunikowanie w firmach” Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Filologii Polskiej na Uniwersytecie Łódzkim. |
|
Artur KrawczykSekretarz Zarządu, Dyrektor ds. Projektów Cyfrowych Stowarzyszenia „Miasta w Internecie”. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego i Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Menedżer projektów międzynarodowych, związanych z technologiami społeczeństwa informacyjnego. Ekspert w zakresie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, programowania regionalnego i lokalnego e-Rozwoju. Autor i współautor dokumentów strategicznych i planistycznych związanych z rozwojem społeczeństwa informacyjnego, w tym także pierwszej polskiej regionalnej strategii eZdrowia. Autor i współautor wielu wniosków projektowych Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Promotor programów upowszechniania kompetencji cyfrowych i wiedzy (Alfabetyzacji cyfrowej) o praktycznych zastosowaniach teleinformatyki dla wzrostu gospodarczego i integracji społecznej. Specjalista w zakresie programowania innowacyjnego rozwoju obszarów wiejskich z wykorzystaniem technologii informacji i komunikacji. Współtwórca koncepcji realizacyjnej oraz koordynator największego w Europie programu alfabetyzacji cyfrowej pokolenia 50+ pn. Polska Cyfrowa Równych Szans nagrodzonego nagrodą WSIS Project Prizes 2011, przyznawaną w przez Międzynarodową Unię Telekomunikacyjną (ITU – International Telecommunication Union) oraz wyróżnionego w 2015 roku w konkursie The Best Of Accesibility Project, w ramach plebiscytu projektu Polska Akademia Dostępności. Współzałożyciel powołanego w lutym 2014 roku Centrum Kreacji i Edukacji Cyfrowej FABRYKA PRZYSZŁOŚCI w Tarnowie. Od stycznia 2014 roku, członek Rady Programowej Szerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych. |
|
Leszek SutułaProgram Manager, Online Safety, Google Kierownik projektów w Google, powadzi inicjatywy z obszaru bezpieczeństwa w Internecie i edukacji, m.in. polską edycję programu Asy Internetu. |
|
Agata ŁuczyńskaPrezeska Fundacji Szkoła z Klasą – Pasjonatka edukacji, socjolożka. Współzałożycielka i Prezeska Fundacji Szkoła z Klasą założonej w 2015 roku. Od 2009 roku zajmuje się doskonaleniem zawodowym nauczycieli, wprowadza do szkół innowacyjne metody nauczania, promuje model otwartej szkoły, która uczy odpowiedzialności, współpracy, krytycznego myślenia, rozwiązywania problemów i mądrego korzystania z nowych technologii. Interesuje ją wpływ przestrzeni na uczenie się. Wprowadza do szkół naukę programowania i próbuje zmieniać nastawienie do aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia. Jest trenerką oraz autorką publikacji dla nauczycieli i dyrektorów szkół, poradników i programów szkoleń. Pełni funkcję konsultantki przy ministerstwach: cyfryzacji, edukacji narodowej i rozwoju. W 2014 roku wpisana na listę New Europe 100, ogłoszoną przez Res Publica, Fundusz Wyszehradzki, Financial Times i Google. W 2017 r. została wpisana przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych na listę 100 osób, które w szczególny przyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce. Cały rok jeździ do pracy rowerem, w wolnych chwilach czyta i podróżuje z namiotem. |
|
Artur RudnickiKonsultant Microsoft dla Edukacji, Wicedyrektor w Zespole Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu. Nauczyciel przedmiotów informatycznych (systemy operacyjne, sieci komputerowe) w Zespole Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu, od 2003 roku zastępca dyrektora. Jest organizatorem cyklu ogólnopolskich konferencji dla dyrektorów szkół i nauczycieli na temat: „Nowoczesne technologie IT cyfrowej szkoły i administracji publicznej”. Od 2005 roku szkolny lider w programie Microsoft dla Edukacji, gdzie szkoła uzyskała tytuł Microsoft Showcase School (szkoła została włączona do grona najbardziej innowacyjnych szkół z całego świata). Zdobył tytuł Microsoft Innovative Expert Educator Fellow oraz Master Trainer. Pełni rolę egzaminatora egzaminu maturalnego z informatyki oraz egzaminu w zawodzie technik informatyk. Od czterech lat jest powoływany jako przewodniczący zespołu egzaminatorów przez OKE Warszawa do prac komisji, która sprawdza praktyczny egzamin w zawodzie technik informatyk. Jest autorem komentarzy do rozwiązań publikowanych przez Centralną Komisję Egzaminacyjną Zainteresowania: mocna muzyka, sport (w szczególności piłka ręczna), nowe technologie. |
|
Agata KapicaManager Programu Microsoft dla Edukacji Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na wydziale Ekonomii oraz Zarządzania. Do zespołu polskiego oddziału Microsoft dołączyła w 2013 roku. Pełni funkcję Managera Programu Microsoft dla Edukacji, odpowiadając za programy dla nauczycieli oraz szkół, między innymi Microsoft Innovative Educator Expert, Microsoft Showcase School, Szkoła w Chmurze Microsoft. |
|
dr Beata BryśNauczyciel dyplomowany historii i języka polskiego, absolwentka Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego. Certyfikowany trener II stopnia. Pracę doktorską „Życie codzienne w miastach dolnośląskich w latach 1945-1949” obroniła w 2012 r. W kręgu jej zainteresowań badawczych pozostaje dydaktyka historii, edukacja regionalna oraz zagadnienia związane z Dolnym Śląskiem po II wojnie światowej. Od wielu lat współpracuje z wrocławskimi uczelniami przy realizacji praktyk studenckich, prowadzeniu szkoły ćwiczeń i lekcji pokazowych. Wielokrotnie pełniła funkcję opiekuna stażu. Jest specjalistą przedmiotowym wydawnictwa WSiP, ekspertem WCDN, szkoleniowcem Nauczycielskiego Ośrodka Edukacyjnego. Prowadzi ogólnopolskie konferencje, e-konferencje, szkolenia i warsztaty dla nauczycieli. Jest autorką indywidualnych programów nauczania z historii i języka polskiego dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz uczniów romskich, diagnoz wstępnych, ścieżek międzyprzedmiotowych oraz licznych materiałów metodycznych. Opublikowała ok. 30 artykułów m.in. w Dyrektorze Szkoły, Pomagamy uczyć, Małym Europejczyku, Naszym czasie, Obliczach edukacji. Prowadziła innowacyjne zajęcia Nauczanie przez Internet dla uczniów nauczanych indywidualnie i ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jest laureatką kilkunastu Nagród Dyrektora Szkoły, Prezydenta Miasta, Dolnośląskiego Kuratora Oświaty, Ministra Edukacji Narodowej. W 2011 roku została odznaczona Medalem KEN. |
|
Agnieszka KaczorowskaPsycholog, trener umiejętności psychospołecznych, autorka bajek dla dzieci i poradników dla dorosłych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Psychologii, studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS, Instytutu Coachingu oraz Szkoły Trenerów Fundacji Synapsis. |
|
Tomasz BiernackiDoświadczony trener (Szkoła Trenerów Biznesu, Akademia im. Leona Koźmińskiego), |
|
Magdalena MarkiewiczWłaścicielka firmy Sprytne Główki, stawiająca sobie za cel oferować na polskim rynku nowoczesne i praktyczne rozwiązania w obszarze edukacji, które pozwalają lepiej radzić sobie w świecie pełnym zmian. |
|
Krzysztof KołodziejEntuzjasta nowych technologii, który uważa, że chcieć to móc. Pasjonat robotyki skutecznie zarażający swoją pasją nie tylko najmłodszych. Umysł ścisły, który nie stroni od fizyki i wie, że edukacja STEM to nie tylko system czy polityka edukacyjna, ale przede wszystkim skuteczny sposób na nauczanie. |
|
Roksana ZdunekOd ponad 4 lat w branży związanej z edukacją, propagująca metody uczenia się i rozwoju w nowoczesnym wydaniu. Ekspertka i trenerka edukacyjna. Absolwentka Doradztwa i Coachingu. Interesuje się wykorzystaniem nowych technologii w edukacji i ich wpływem na proces uczenia się. Prowadzi warsztaty, podczas których szkoli kadrę pedagogiczną z zakresu stosowania i wdrażania nowoczesnych technologii, zaangażowania uczniów młodego pokolenia w proces nauki. Trzymająca się powiedzenia Konfucjusza – chińskiego filozofa „Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem.” |
|
Marlena PlebańskaJeden z prekursorów polskiej e-edukacji, specjalizacja zarządzanie wiedzą, e-learning, Design Thinking. Absolwentka Politechniki Warszawskiej, North East Wales Institute of Higher Education, Szkoły Głównej Handlowej. Ekspert w zakresie kształcenia na odległość oraz wykorzystania nowych mediów w edukacji. Specjalista w zakresie zarządzania wiedzą. Lider polskiego e-learningu. Autorka ponad stu publikacji naukowych oraz kilkudziesięciu publikacji popularno-naukowych z zakresu e-edukacji. Od 19 lat inspirator, projektant i strateg rozwiązań e-learningowych oraz zarządzania wiedzą w wielu polskich przedsiębiorstwach, szkołach, organizacjach pozarządowych. Kierownik i konsultant projektów edukacyjnych oraz e-learningowcyh. Aktywny trener i wykładowca. |
|
Andrzej SuchockiCertyfikowany specjalista, pracujący zawodowo od 2007 roku w firmie iSpot jako konsultant techniczny i osoba odpowiedzialna za przeprowadzanie wdrożeń produktów firmy Apple. |
|
Łukasz GierekNauczyciel w Zespole Szkół Technicznych w Radomiu Nie jest satysfakcjonujące uczenie technologii dla samego jej poznania. Jak ją wykorzystać w życiu, aby ułatwić sobie codzienne obowiązki? Od wielu lat pracuje wspólnie z młodzieżą nad sposobami wykorzystania najnowszych gadżetów. Szybkość zmieniającej się technologii zmusza go do ciągłego wyścigu. Jak zostać w nim zwycięzcą? Cały czas stara się odnaleźć odpowiedź na to pytanie. Z zamiłowania kreator serwisów internetowych i aplikacji bazodanowych. Reklama, grafika, kodowanie. Lubi to! Prywatnie zaangażowany futbolista i niezmordowany kibic. Uwielbia spotykać się z ciekawymi ludźmi. Pomysłodawca platformy eduheroes.org. Uczestnik, prelegent i trener na ogólnopolskich i międzynarodowych konferencjach dla nauczycieli #E2 Education Exchange w Toronto (2017), #E2 Education Exchange w Singapurze (2018, Trener), Microsoft A.I. Bootcamp Ateny (2018, Trener). |
|
dr Paweł BarczyńskiFizyk, dydaktyk, nauczyciel i popularyzator nauki. Wieloletni pracownik Wydziału Fizyki i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Łódzkiego. Współautor wielu projektów edukacyjnych, w tym np. Festiwalu Szkolnych Kół Fizycznych, „Fizyka w Lunaparku”, programu Studiów podyplomowych nauczania fizyki i matematyki oraz kierunku – „Popularyzacja i nauczanie fizyki”. W zespole Centrum Nauki i Techniki „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi – Kierownik Działu Naukowo-Dydaktycznego. Współtworzył koncepcję ekspozycji oraz jej warstwę edukacyjną. Dba o to, aby zwiedzanie Centrum było nie tylko przyjemne, ale mądre i wartościowe. |
|
Michał IwańskiPresales Consultant, HP Inc Polska Od blisko 20 lat związany z branżą IT m.in. jako kierownik działu instalacji i specjalista serwisów drukarek multivendorowych. Od 3 lat związany z firmą HP Ink. na stanowisku Presales Consultant. |
|
Anna OstafinCategory Manager, HP Inc Polska Kierownik do spraw produktów biznesowych w HP Inc Polska Sp. z o.o. Związana z firmą HP od 9 lat, z branżą informatyczną od początku kariery zawodowej. Odpowiedzialna za wprowadzanie produktów mobilnych HP na rynek polski oraz kształtowanie polityki cenowej i zarządzanie ich cyklem sprzedaży. |
|
Monika OsóbkaPracuje w Colonnade Insurance S.A. jako PI/CYBER Practice Leader, Third Party Liability Product Development Leader. Jest aplikantką radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Posiada ponad 6-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze ubezpieczeń. Specjalizuje się w ryzyku cybernetycznym oraz odpowiedzialności zawodowej. Opracowuje i realizuje strategię wprowadzania i promowania nowych rozwiązań ubezpieczeniowych. Prowadzi liczne szkolenia z zakresu ubezpieczeń. Zgłębia wiedzę z zakresu prawa nowych technologii. |